Sopimus– ja peruutusehdot

Palveluiden ja tuotteiden hinnat

Palveluiden hinnat on esitetty palveluiden esittelyjen yhteydessä. Palveluihin ja tuotteisiin sisältyy arvonlisävero. Veroerittely näkyy kuitissa tai laskussa. Valostamo pidättää itsellään oikeuden mahdollisiin tuote- ja palveluvalikoiman ja hinnanmuutoksiin. 



Ajanvaraukset

Ajanvarauksen peruuttaminen tai siirtäminen, ehdot:

Asiakas voi perua tai siirtää ajan veloituksetta viimeistään 24 h ennen ajanvarausta.

Peruuntumiset ja ajan siirtämiset tehdään aina puhelimitse (tekstiviesti on paras) numeroon:
040 7042 686. Aikaa ei voi perua sähköpostitse.

Jos asiakas peruu tai siirtää ajanvarauksen alle 24h varauksesta, veloitetaan ajanvaraus-summasta 50%. Mikäli asiakkaalla on näyttää lääkärintodistus, summaa ei veloiteta. (Koskee myös korona-aikana lieviä flunssan oireita.)

Jos asiakas jättää saapumatta sovittuun tapaamiseen mitään ilmoittamatta, käyttämättömästä ajasta laskutetaan tällöin koko summa, eli 100%.

Maksaminen Tampereen vastaanotollA

Asiakas voi maksaa logoterapia– tai parisuhdeneuvontakäynnin paikan päällä pankki– tai luottokortilla. Asiakas saa haluttaessa sähköisen kuitin joko sähköpostiinsa tai puhelimeensa tekstiviestinä.  

Etävastaanotto, maksaminen ja ajanvaraus:  

Mikäli kyseessä on etävastaanotto, logoterapia– ja parisuhdeneuvonta maksetaan etukäteen joko tilisiirrolla tai Zettle –maksulinkillä, kun yhteisestä ajasta on ensin alustavasti sovittu. Kun Valostamo on vastaanottanut maksun, Valostamo vahvistaa ajanvarauksen asiakkaalle ja toimittaa asiakkaalle tarvittavat tiedot etätapaamista varten. Mikäli maksua ei ole hoidettu ennen sovittua tapaamisaikaa, Valostamo voi peruuttaa ajan ja antaa sen jollekulle toiselle ilmoittamalla peruutuksesta asiakkaalle.  



Solmuja parisuhteessa® -parineuvonta

tapaamisten peruuttaminen tai siirtäminen, ehdot:

Jos asiakas peruu tai haluaa siirtää ajanvarauksen tapaamista edeltävänä tai samana päivänä, veloitetaan yhden tapaamisen summasta 50%. Mikäli asiakkaalla on näyttää lääkärintodistus, summaa ei veloiteta. (Koskee myös korona-aikana lieviä flunssan oireita.)

Peruuntumiset ja ajan siirtämiset tehdään aina puhelimitse (tekstiviesti on paras) numeroon:
040 7042 686.


Solmuja parisuhteessa® -neuvonnan maksaminen ja peruutusehdot

Kun pariskunnan kanssa on sovittu solmuja parisuhteessa® -prosessista joko puhelimitse tai sähköpostilla, he sitoutuvat maksamaan ensimmäisen erän valmennuksen varausmaksusta laskulla, jolla he sitoutuu koko prosessiin, eli kahdeksaan neuvontakertaan. Varausmaksuun sisältyy kahden kerran käyntien hinta, eli 260€. Pariskunta voi tämän jälkeen valita, haluaako maksaa valmennuksen loppuosan kerralla tai maksimissaan kolmessa erässä.

Sopimuksen jälkeen tilaus on sitova, joten maksua ei palauteta.

 

Verkkovalmennukset & digituotteet

Verkkokurssien tilaaminen edellyttää rekisteröitymistä asiakkaaksi, sillä nämä tuotteet toimitetaan tai ne ovat käytettävissä vain rekisteröityneille asiakkaille tarkoitetulla sivuston alueella, jonne pääsyyn tarvitaan henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.

Rekisteröityneille asiakkaille lähetämme valmennuksiin liittyvää sähköpostia, rohkaisevaa asiaa hyvinvointiin liittyen sekä tietoa tapahtumista myös jatkossa. Jokaisessa sähköpostiviestissä on linkki, mistä sähköpostien tilauksen voi peruuttaa. Postituslistalta pääsee pois myös ilmoittamalla Valostamolle, ettet halua jatkaa uutiskirjeen tilausta.

Verkko- ja digituotteiden maksutavat ja palautusoikeudet

Yksityisasiakkaat voivat maksaa tilauksensa ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Maksuvälityspalveluista käytössä ovat kansainvälinen PayPal tai Stripe, joiden avulla voit maksaa yleisimmillä luottokorteilla. Yritysasiakkaat voivat lisäksi pyytää laskutusoikeutta.

Digituotteiden kohdalla voit perua kaupan, jos et ole ladannut tuotetta itsellesi sinä aikana, kun se oli sinulle avattu ladattavaksi. Mikäli asiakas saa digitaalisen tuotteen käyttöönsä välittömästi oston jälkeen, kuluttajansuojan mukaista 14 päivän peruuttamisoikeutta ei ole, ellei Valostamo ole sitä itse erikseen antanut.

Verkkokursseilla on pääsääntöisesti 14 vrk:n tyytyväisyystakuu (joskus pidempikin, joten tarkista aina kyseisen verkkokurssin tyytyväisyystakuu ko. tuotteen sivulta). Mikäli asiakas kokee, ettei ole saanut verkkokurssista mitään hyötyä, on hänellä oikeus peruuttaa tilaus 14 vuorokauden kuluessa tilauksen tekemisestä ja saat rahasi takaisin. Jos haluat perua ostamasi digituotteen/verkkokurssin, ole yhteydessä asiasta osoitteeseen eliisa@valostamo.fi.

https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/peruutusoikeus-etamyynnissa/

 

Palveluiden sisältö ja käyttö

Kaikki Valostamon sivustoilla ja palveluissa julkaistava aineisto on Valostamon tekijänoikeuden ja/tai muiden immateriaalioikeuksien suojaamaa omaisuutta, poislukien kolmansien osapuolten tuottamat ja sivustolle mahdollisesti liitetyt palvelut, kuten kommentit tai sosiaalisen median fiidit.

Sivuilla olevaa materiaalia saa selata, lukea ja ostettujen kurssien materiaalia saa ladata omalle koneelle ja tulostaa vain omaan henkilökohtaiseen käyttöön. Materiaalia ei saa myydä, antaa, jakaa tai luovuttaa sähköisesti, paperikopioina tai suullisesti kaupallisessa tarkoituksessa eikä muuttaa tai liittää muuhun aineistoon tai muihin www-sivustoihin ilman erillistä lupaa.

Valostamon tuotteet, palvelut ja materiaalit ovat saatavilla sellaisenaan kuin ne ovat. Yritys pidättää oikeuden muuttaa, vaihtaa, lisätä tai poistaa tuotteita, palveluita ja materiaaleja sivustoillaan milloin tahansa.  

Sinulla ei ole oikeutta ostaa palveluita sivustolla esitetyillä hinnoilla, jos opetat, koulutat, valmennat tai teet verkkokursseja omille asiakkaillesi. Näissä tapauksissa palveluiden ja tuotteiden käyttö katsotaan oman ammattitaidon ja liiketoiminnan kehittämiseksi. Tällöin sinun on oltava ensin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen eliisa@valostamo.fi.

Näiden ehtojen rikkominen johtaa korvausvaatimuksiin.